Tag Archives: wijkzorg

Themabijeenkomst: Zorg in de Wijk

Donderdagmiddag 11 december Om 13.30 heet Henk Linde de ongeveer 50 aanwezigen welkom. Behalve mensen uit de doelgroep van migranten met een handicap of chronische ziekte zijn er ook een aantal beleidsmakers en mensen uit de zorg, in het bijzonder … Continue reading

Posted in Onze Hoop | Tagged , | Leave a comment

Toespraak van Ahmed El Mesri, voorzitter Onze Hoop over de Wijkzorg

Stichting Onze Hoop – voor en door migranten met een handicap of chronische ziekte en hun familie. Themabijeenkomst zorg in de wijk Op 11 december 2014 van 13.00 – 16:30 uur heeft Onze Hoop een themabijeenkomst georganiseerd in samenwerking met … Continue reading

Posted in Onze Hoop | Tagged | Leave a comment

Themabijeenkomst wijkzorg op 11 december 2014

Geachte relatie, beste vrienden, Graag nodigt stichting Onze Hoop u uit voor een themabijeenkomst, inclusief voorlichting door Cliëntenbelang Amsterdam, op 11 december 2014 om 13.00 uur. Het zal gaan over wijkgerichte zorg. Zowel de formele, professionele aspecten van de wijkzorg … Continue reading

Posted in Onze Hoop | Tagged | Leave a comment

Impressie Nieuwjaarsreceptie Onze Hoop op 22 januari 2014

Op 22 januari jl. was er in de middag op het kantoor van Stichting Onze Hoop een Nieuwjaarsreceptie. Die werd goed bezocht, er waren veel leden en belangstellenden, mensen van organisaties en van de Deelraad. De voorzitter van Onze Hoop, … Continue reading

Posted in Onze Hoop | Tagged , , , | Leave a comment