Category Archives: handicap

Verslag en de toespraak Week van de chronisch zieken – AHMED EL MESRI 8 november 2013

Week van de Chronisch zieken Vrijdag 8 en vrijdag 15 november 2013. 19.30 – 21.30 uur, Ruma Khami – Thema: Mantelzorg en crisis  Stichting Onze Hoop van , voor en door migranten met een handicap of chronische ziekte.In het kader … Continue reading

Posted in handicap, migranten, Onze Hoop, zorgbeleid | Tagged , | Leave a comment

Mantelzorg en crisis, Themabijeenkomst

Week van de Chronisch zieken – Vrijdag 8 en vrijdag 15 november 2013.19.30 – 21.30 uur, Ruma Khami Mantelzorg en crisis, Themabijeenkomst In het kader van de Week Chronisch Zieken organiseerde stichting Onze Hoop voor haar leden (migranten met een … Continue reading

Posted in handicap, migranten, Onze Hoop, zorgbeleid | Tagged , , , , | Leave a comment

Eenzaamheid, kunnen we er meer tegen doen?

Van 26 september t/m 3 oktober 2013 was er de week van de eenzaamheid. Ik ben er die week niet zo mee bezig geweest; ik had gewoon andere dingen aan mijn hoofd. Maar ik ben toch erg bezig met dit … Continue reading

Posted in eenzaamheid, handicap, Onze Hoop | Tagged , , , , , | Leave a comment

Het verslag – Thema – migranten met een handicap en de gezondheidszorg in Nederland

Op 14 oktober 2013 bracht stichting Kantara een kennismakingsbezoek aan de Assadaaka Community & Stichting Onze Hoop. Het thema van het bezoek was: Migranten met een handicap en de gezondheidszorg in Nederland.   Het was een leuke middag … Continue reading

Posted in handicap, migranten, Onze Hoop | Tagged , , , , | Leave a comment

Knelpunten en aanbevelingen m.b.t. de fysieke toegankelijkheid 11 oktober 2013

Knelpunten en aanbevelingen m.b.t. de fysieke toegankelijkheid Knelpunten en aanbevelingen n.a.v. de themabijeenkomst “Mag ik binnenkomen?” over fysieke toegankelijkheid en klantvriendelijkheid van Stichting Onze Hoop op vrijdag 11 oktober 2013 op Ruma Khami, Makassarplein 1:1. De fysieke toegankelijkheid … Continue reading

Posted in handicap, Onze Hoop | Tagged , , , | Leave a comment

Migranten met een handicap en de gezondheidszorg in Nederland, themabijeenkomst

Op 14 oktober 2013 bracht stichting Kantara een kennismakingsbezoek aan de Assadaaka Community & Stichting Onze Hoop. Het thema van het bezoek was: Migranten met een handicap en de gezondheidszorg in Nederland. Het was een leuke middag met leuke leermomenten. … Continue reading

Posted in handicap, migranten, Onze Hoop | Tagged , | Leave a comment

Migranten met een handicap en de gezondheidszorg in Nederland

Stichting Onze  Hoop – voor en door migranten met een handicap of chronische ziekte.  Geachte relaties, beste vrienden, Graag nodig ik U namens stichting Onze Hoop uit op 14 oktober aanstaande voor onze een themabijeenkomst over  Migranten met een handicap … Continue reading

Posted in handicap, migranten, Onze Hoop | Tagged , , , | Leave a comment

Verslag: Themabijeenkomst Mag ik binnenkomen?

Stichting Onze  Hoop – voor en door migranten met een handicap of chronische ziekte. Klantvriendelijkheid in Amsterdam-Oost   In de Week van de Toegankelijkheid vragen mensen met een beperking aandacht voor een toegankelijke samenleving. Het thema van dit jaar … Continue reading

Posted in handicap, migranten, Onze Hoop | Tagged , , , , , | Leave a comment