Category Archives: kanker

Verslag thema – Kanker bespreekbaar maken voor iedereen op 18 okt. 2013

Bijeenkomst ‘Kanker bespreekbaar maken voor iedereen’. 18 oktober 2013  Op vrijdagavond 18 oktober jl. heeft Stichting Onze Hoop een themabijeenkomst georganiseerd over ‘Kanker bespreekbaar maken voor iedereen’.  Tijdens deze informatieavond werd over de verschillende vormen van kanker … Continue reading

Posted in kanker, migranten, Onze Hoop | Tagged , , , | Leave a comment

Kanker bespreekbaar maken voor iedereen, bijeenkomst

Op vrijdagavond 18 oktober jl. heeft Stichting Onze Hoop een themabijeenkomst georganiseerd over ‘Kanker bespreekbaar maken voor iedereen’.  Tijdens deze informatieavond werd over de verschillende vormen van kanker gesproken: Op deze bijeenkomst werd daarover gepraat door deskundige hulpverleners, belangenvertegenwoordigers en … Continue reading

Posted in kanker, migranten, Onze Hoop | Tagged , , , | Leave a comment

Voorlichting bij Onze Hoop over meer dan 100 soorten kanker

UITNODIGING “Het in een vroeg stadium ontdekken van kanker vergroot de kans op een succesvolle behandeling!” Datum: 18 oktober 2013 –  Deze bijeenkomst is gefinancierd en mogelijk gemaakt door KWF Kankerbestrijding. TABOEKanker is een onderwerp waar niet … Continue reading

Posted in kanker, migranten, Onze Hoop | Tagged , , | Leave a comment