Category Archives: migranten

Verslag en de toespraak Week van de chronisch zieken – AHMED EL MESRI 8 november 2013

Week van de Chronisch zieken Vrijdag 8 en vrijdag 15 november 2013. 19.30 – 21.30 uur, Ruma Khami – Thema: Mantelzorg en crisis  Stichting Onze Hoop van , voor en door migranten met een handicap of chronische ziekte.In het kader … Continue reading

Posted in handicap, migranten, Onze Hoop, zorgbeleid | Tagged , | Leave a comment

Mantelzorg en crisis, Themabijeenkomst

Week van de Chronisch zieken – Vrijdag 8 en vrijdag 15 november 2013.19.30 – 21.30 uur, Ruma Khami Mantelzorg en crisis, Themabijeenkomst In het kader van de Week Chronisch Zieken organiseerde stichting Onze Hoop voor haar leden (migranten met een … Continue reading

Posted in handicap, migranten, Onze Hoop, zorgbeleid | Tagged , , , , | Leave a comment

Het verslag – Thema – migranten met een handicap en de gezondheidszorg in Nederland

Op 14 oktober 2013 bracht stichting Kantara een kennismakingsbezoek aan de Assadaaka Community & Stichting Onze Hoop. Het thema van het bezoek was: Migranten met een handicap en de gezondheidszorg in Nederland.   Het was een leuke middag … Continue reading

Posted in handicap, migranten, Onze Hoop | Tagged , , , , | Leave a comment

Verslag thema – Kanker bespreekbaar maken voor iedereen op 18 okt. 2013

Bijeenkomst ‘Kanker bespreekbaar maken voor iedereen’. 18 oktober 2013  Op vrijdagavond 18 oktober jl. heeft Stichting Onze Hoop een themabijeenkomst georganiseerd over ‘Kanker bespreekbaar maken voor iedereen’.  Tijdens deze informatieavond werd over de verschillende vormen van kanker … Continue reading

Posted in kanker, migranten, Onze Hoop | Tagged , , , | Leave a comment

Kanker bespreekbaar maken voor iedereen, bijeenkomst

Op vrijdagavond 18 oktober jl. heeft Stichting Onze Hoop een themabijeenkomst georganiseerd over ‘Kanker bespreekbaar maken voor iedereen’.  Tijdens deze informatieavond werd over de verschillende vormen van kanker gesproken: Op deze bijeenkomst werd daarover gepraat door deskundige hulpverleners, belangenvertegenwoordigers en … Continue reading

Posted in kanker, migranten, Onze Hoop | Tagged , , , | Leave a comment

Migranten met een handicap en de gezondheidszorg in Nederland, themabijeenkomst

Op 14 oktober 2013 bracht stichting Kantara een kennismakingsbezoek aan de Assadaaka Community & Stichting Onze Hoop. Het thema van het bezoek was: Migranten met een handicap en de gezondheidszorg in Nederland. Het was een leuke middag met leuke leermomenten. … Continue reading

Posted in handicap, migranten, Onze Hoop | Tagged , | Leave a comment

Migranten met een handicap en de gezondheidszorg in Nederland

Stichting Onze  Hoop – voor en door migranten met een handicap of chronische ziekte.  Geachte relaties, beste vrienden, Graag nodig ik U namens stichting Onze Hoop uit op 14 oktober aanstaande voor onze een themabijeenkomst over  Migranten met een handicap … Continue reading

Posted in handicap, migranten, Onze Hoop | Tagged , , , | Leave a comment

Verslag: Themabijeenkomst Mag ik binnenkomen?

Stichting Onze  Hoop – voor en door migranten met een handicap of chronische ziekte. Klantvriendelijkheid in Amsterdam-Oost   In de Week van de Toegankelijkheid vragen mensen met een beperking aandacht voor een toegankelijke samenleving. Het thema van dit jaar … Continue reading

Posted in handicap, migranten, Onze Hoop | Tagged , , , , , | Leave a comment

Conferenti​e Knelpunten in zorg en welzijn bij migranten – Thema “niet mopperen, maar opperen”

Stichting Onze Hoop in samenwerking met Cliëntenbelang Amsterdam hebben een Conferentie ‘Knelpunten’ voor migranten op weg naar hulp op donderdag 10 oktober 2013 georganiseerd. Jan Troost was de dag voorzitter. Een bijzonder man. … Continue reading